ایران با فوتسالی زیبا، روسیه را در هم کویبد

ایران با فوتسالی زیبا، روسیه را در هم کویبد




 

 


ایران با فوتسالی زیبا، روسیه را در هم کویبد


تاریخ : چهارشنبه ،
19 آبان 1389

تيم ملي فوتسال ايران در ديداري تدارکاتي مقابل روسيه سرانجام به برتري رسيد.


تيم ملي فوتسال ايران از ساعت 17 امروز در دومين ديدار تدارکاتي در سالن پيروزي اصفهان و درحضور حدود 3 هزار تماشاگر به مصاف روسيه رفت که در پايان با نتيجه 5 بر 3 به برتري رسيد.
علي اصغر حسن زاده در همان دقايق ابتدايي بازي دروازه حريف را باز کرد. در ادامه دو تيم حملاتي را روي دروازه هم تدارک ديدند و تا مرز باز کردن دروازه يکديگر پيش رفتند که اين موقعيت‌ها يکي پس از ديگري به هدر رفت، اما در دقايق پاياني اين نيمه ابتدا محمد کشاورز براي دومين بار دروازه تيم ملي روسيه را باز کرد و سپس روس‌ها يکي از 2 گل خورده را جبران کردند تا شاگردان حسين شمس با برتري به رختکن بروند.
در آغاز نيمه دوم محمد طاهري اختلاف نتيجه را به 2 گل رساند، اما در ادامه روس‌ها با فشار مضاعف خود اين 2 گل را جبران کردند تا بازي به تساوي کشيده شود. در اين زمان ملي‌پوشان فوتسال ايران بر شدت حملات شان افزودند تا سرانجام با گل هاي وحيد شمسايي و يک گل ديگر از طاهري با نتيجه 5 بر 3 طلسم پيروز نشدن مقابل روسيه را بشکنند.

تيم ملي فوتسال ايران پيش از اين طي 10 ديدار به 3 تساوي و 7 شکست مقابل روس‌ها دست پيدا کرده بود و هيچگاه مقابل اين تيم طعم پيروزي را نچشيده بود.
دو تيم روز گذشته نيز در نخستين ديدار تدارکاتي در اصفهان به مصاف هم رفتند که اين بازي با نتيجه تساوي 3 بر 3 به پايان رسيد.
همچنين دو تيم در جام جهاني کوچک که در برزيل برگزار شد به تساوي 2 بر 2 رسيده بودند. ايران در رده‌بندي جهاني در مکان چهارم و روسيه در مکان پنجم قرار دارد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل